Service & Garantie

Ongekende service Koi Care Hoekschewaard

Bel ons

Service & Garantie

Ongekende service Koi Care Hoekschewaard

Schade aan uw koi of producten is vanzelfsprekend een vervelende kwestie en is helaas niet altijd te voorkomen. Al streven wij daar natuurlijk wel altijd naar. Met ons gepassioneerd en deskundig personeel bieden wij u een uitstekende service op het gebied van koi en alle producten die daarmee samenhangen.

Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld dit dan zo snel mogelijk. Op deze pagina kunt u lezen hoe dergelijke zaken meldt bij ons. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost.

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie.

Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Snelle levering
uit voorraad

14 dagen
bedenktijd

Gratis verzending
vanaf € 25,-

6 dagen per
week geopend

Neem contact met ons op

    Koi Care Hoeksche Waard

    Mijlweg 6D (201)
    3295 KH ‘s-Gravendeel

    E: wim@koicarehoekschewaard.nl
    E: info@koicarehoekschewaard.nl

    T: 06 – 53 50 62 14
    T: 085 – 222 02 89

    Geopend:

    Ma t/m Vr: 8:00 – 17:00 uur
    Woensdagavond: 19:00 – 21:00 uur
    Vrijdagavond van 19.00 – 21.00 uur
    Zaterdag: 10:00 – 16:00 uur

    Rekeningnummer: NL71RABO0307997057
    KvK nummer: 64791106
    BTW nummer: NL041814666B03